4 powody, dla których warto skorzystać z pomocy biura nieruchomości

Strona główna » 4 powody, dla których warto skorzystać z pomocy biura nieruchomości

Sprzedajesz mieszkanie, dom lub działkę, a może szukasz najemcy do wolnego lokalu? Branża nieruchomości ma wiele odnóg, składa się z różnego rodzaju zagadnień, a sprawy papierkowe i transakcyjne potrafią pochłonąć nas do reszty. Jak sobie poradzić, jeśli tematy związane ze sprzedażą naszej nieruchomości zaczynają nas przerastać lub boimy się chociażby podejść do działania? Zdaniem Anety Zarzyckiej, doświadczonej agentki i kierownika działu sprzedaży gdańskiego oddziału Tyszkiewicz Nieruchomości, najlepiej skorzystać z pomocy profesjonalnego biura.

aneta-avatar

1. Wiedza i doświadczenie

Kwestia sprzedaży bądź wynajmu nieruchomości dla wielu osób jest czarną magią. Nie ma się co dziwić – to bardzo szeroki temat i w niektórych przypadkach dość trudny. Dla osoby, która nigdy nie miała nic wspólnego z tą branżą, samodzielne podejście do transakcji może być lekko przerażające. W takim wypadku zaczynają rodzić się wątpliwości związane z wyceną, ze znalezieniem odpowiedniego kupcy bądź najemcy oraz, koniec końców, z zebraniem dokumentów potrzebnych do umowy i doboru notariusza. W profesjonalnym biurze, takim jak Tyszkiewicz Nieruchomości, wszystkimi istotnymi kwestiami zajmują się agenci z doświadczeniem, obeznani w rynku i wszystkich zasadach na nim panujących. W takim miejscu Klienci znajdą wsparcie. Agent pomoże w ustaleniu ceny, zajmie się znalezieniem odpowiedniego partnera do transakcji i poprowadzi „za rękę” przez wszystkie procedury. To zdecydowanie podnosi poczucie bezpieczeństwa.

Two businessman using a digital tablet to discuss information in a modern business lounge

Two businessman using a digital tablet to discuss information in a modern business lounge

2. Moc marketingu

Kolejnym problemem, który może pojawić się podczas prób sprzedaży czy wynajmu na własną rękę może być przygotowanie i wypromowanie oferty. Żyjemy w czasach, gdzie istotny jest przekaz obrazowy. Co za tym idzie, ogromną rolę w przygotowaniu nieruchomości do sprzedaży odgrywają zdjęcia oraz jej obecność w Internecie. Przejmując pieczę nad ofertą, biuro oferuje sesje profesjonalnego fotografa oraz pełną promocję i wyróżnienia na najważniejszych i najbardziej popularnych portalach ogłoszeniowych. Dodatkowo, Tyszkiewicz Nieruchomości, jako jedno z niewielu pomorskich biur ma do dyspozycji swój własny dział marketingu, który wykorzystując swoje moce, reklamuje oferty także w niestandardowy sposób jak np. tworzenie przyciągających uwagę filmów, reklama outdoorowa, promocja w social mediach i wiele innych. Wzajemna współpraca działów sprzedaży i marketingu skutkuje w szybkich i owocnych transakcjach i zadowoleniu Klientów.

coffee-cup-of-coffee-desk-905163

3. Czas to pieniądz

Czego ciągle nam brakuje? Oczywiście czasu. Załatwienie wszelkich spraw związanych ze sprzedażą lub wynajmem może zająć go bardzo dużo. Samo przygotowanie oferty to jedno, ale co z prezentacjami nieruchomości? Tu zaczynają się kolejne schody. Ludzie pracują w różnych trybach, nie zawsze właściciel nieruchomości jest w stanie samodzielnie ją prezentować ze względu na natłok innych obowiązków. Co więcej, zdarza się, że właściciele nie mają nawet chwili w trakcie dnia aby odebrać telefon od Klienta. Wtedy wkraczamy my. Trzeba pamiętać, że odbieranie telefonów, umawianie spotkań i prezentowanie nieruchomości zainteresowanym należy właśnie do elementów pracy agenta. Wobec tego właściciel może zająć się swoimi sprawami, podczas gdy agent będzie pracował nad jego ofertą. Brzmi nieźle, prawda?

glass-hourglass-hours-39396 (1)

4. Wszystko na miejscu

Według mnie ogromną siłą biura Tyszkiewicz Nieruchomości jest kompleksowa obsługa Klienta. Osoba sprzedająca, bądź Klient kupujący znajdą tu wsparcie pod każdym względem. Wycena nieruchomości, przygotowanie i promocja oferty, poszukiwanie odpowiedniego kupca lub najemcy, pomoc przy transakcji – to akcje, które są przeprowadzane po stronie właściciela oferty. W biurze wsparcie dostaje także druga strona. Agenci wyszukują nieruchomości najlepiej odpowiadające kryteriom poszukujących oraz przeprowadzają negocjacje. Dodatkowo, co bardzo ważne, w naszym biurze istnieje dział, który pomaga w załatwieniu wsparcia kredytowego – niezastąpione Tyszkiewicz Finanse. Specjaliści dobierają najlepszą ofertę bankową dla konkretnego Klienta, dzięki czemu nie przepłaca, a dopracowanie wszelkich formalności nie przeciąga się miesiącami. Wszystko to Klienci mają zapewnione na miejscu, co jest bardzo wygodne.

Współpraca z biurem nieruchomości to z pewnością świetny wybór dla wszystkich, którzy chcą szybko i bezpiecznie sprzedać lub wynająć nieruchomość. Tak jak mówiłam, branża kryje wiele tajemnic i czasami nawet osoby po części zaznajomione z tematem mogą mieć problem w załatwieniu spraw na własną rękę. Zadaniem profesjonalnego agenta jest wyręczenie Klientów z najcięższych spraw i przeprowadzenie ich przez cały proces potrzebny do sukcesu.  W związku z tym, serdecznie zapraszam do naszych oddziałów.


 

Szukasz pomocy w sprzedaży swojej nieruchomości? Zadzwoń do nas – 58 558 53 53 lub wejdź na stronę www.tyszkiewicz.pl . Nasi specjaliści pomogą Ci w każdej sprawie.