Kluczowa rola pierwszego kontaktu

Strona główna » Kluczowa rola pierwszego kontaktu

Przygoda ze sprzedażą lub poszukiwaniem odpowiedniej nieruchomości przy współpracy z biurem zaczyna się od kontaktu między dwoma stronami. Telefon, e-mail, bądź wizyta Klienta musi wiązać się z jak najwyższym poziomem obsługi. Pierwsze wrażenie jest ogromnie istotne. To od niego zależy decyzja o współpracy oraz charakter dalszej relacji.

Pierwsze wrażenie ma duże znaczenie

W biurze Tyszkiewicz Nieruchomości właśnie tym pierwszym kontaktem zajmują się doświadczone, otwarte i komunikatywne osoby. Nie są to pracownicy standardowego „sekretariatu”, gdyż powierzona im rola wychodzi ponad tzw. papierkową robotę. To członkowie swojego rodzaju biurowego centrum dowodzenia, a od ich zaangażowania zależy bardzo wiele.

Dziewczyny pilnują wszystkich ważnych spraw w firmie. A najważniejszy jest oczywiście Klient. Podczas kontaktu telefonicznego z osobą zainteresowaną nieruchomością z bazy, starają się uzyskać jak najwięcej szczegółów i istotnych informacji związanych z jej potrzebami. Zanim przekażą zlecenie poszukiwania nieruchomości pod opiekę konkretnemu agentowi, wiedzą już, jakiego typu nieruchomością jest zainteresowany poszukujący, jakim budżetem dysponuje, czy zależy mu na mieszkaniu w centrum czy poza miastem, kiedy jest dyspozycyjny i wiele innych. Na początku, to one tłumaczą wszystkie niejasności, opowiadają o szczegółach nieruchomości. Wszystko po to, aby Klient czuł od pierwszej chwili, że jest w dobrych rękach. Podobna sytuacja ma miejsce w trakcie wizyty zainteresowanego w biurze.

Zadzwoń do naszego biura i zapytaj o interesującą Cię nieruchomość

Zadzwoń do naszego biura i zapytaj o interesującą Cię nieruchomość

Nieoceniona pomoc

Przychodząc do biura Tyszkiewicz Nieruchomości, dzięki nieocenionej pomocy dziewcząt, Klient nigdy nie czuje się zagubiony. Zawsze zostaje przywitany miłym słowem, uśmiechem oraz oczywiście wybranym napojem. Po uzgodnieniu celu wizyty, dla Gościa dopasowywany jest agent, który najlepiej zajmie się jego sprawą. Dziewczyny dopilnowują aby Interesanci byli jak najlepiej obsłużeni i wyszli z biura zadowoleni.

„Centrum dowodzenia” jest odpowiedzialne nie tylko za kontakt z Klientem. Toczy się tam całe życie firmy. Dziewczęta dbają o to, by wszyscy pracownicy czuli się w biurze jak w domu. Każdy może zawsze zgłosić się do nich z prośbą lub problemem i na pewno uzyska pomoc. Nie sposób wymienić wszystkich zadań, które spoczywają na ich barkach. Wystawianie faktur, rozmowy telefoniczne, doradzanie Klientowi, pilnowanie spraw wszystkich czterech oddziałów biura Tyszkiewicz Nieruchomości w Gdańsku, Gdyni, Bytowie i Kościerzynie, prowadzenie firmowego czatu, umawianie spotkań, dbanie o wizerunek firmy, to tylko niektóre z obowiązków.

Klient musi czuć, że jest ważny zarówno podczas rozmów telefonicznych, jak i spotkań w biurze

Klient musi czuć, że jest ważny zarówno podczas rozmów telefonicznych, jak i spotkań w biurze

Prawa ręka agenta

Dziewczyny są prawymi rękami agentów. Jest to dużym ułatwieniem i odciążeniem dla pośredników, którzy mają zawsze bardzo dużo pracy. Wypracowany system pierwszego kontaktu sprawia, że agent ma pełną informację o Kliencie i może od razu zająć się konkretnym zapytaniem i wyszukiwaniem najbardziej odpowiednich ofert dla swojego rozmówcy. Odpowiedzialne zadanie dziewcząt łączy się z tym, że muszą orientować się w tematach związanych ze wszystkimi nieruchomościami dostępnymi w bazie, ofertą doradztwa kredytowego czy kalendarzem innych pracowników.

Jak wygląda praca na tym wymagającym stanowisku opowiada Małgorzata Kubera, która ma ogromne doświadczenie w pracy z Klientem i od wielu lat cieszy nas swoją obecnością w biurze Tyszkiewicz Nieruchomości:

gocha1

Niektórzy myślą, że nasza praca w sekretariacie polega tylko na odbieraniu telefonu i łączeniu Klienta dalej. Są oni w błędzie. Z koleżankami staramy się zapewnić jak najwyższą obsługę osobom, które do nas dzwonią, piszą lub przychodzą. Nie dopuszczamy do tego, by ktoś poczuł, że został nienależycie poinformowany bądź obsłużony. Staramy się jak najlepiej pomóc agentom, którzy pracują w naszych oddziałach i przygotować im wszelkie niezbędne informacje. Jesteśmy łącznikiem miedzy Klientami i agentami oraz między wszystkimi pracownikami. Chcemy żeby w naszym biurze było miło i żeby każdy czuł tutaj przyjazną atmosferę. Zawsze można do nas przyjść i porozmawiać. Jesteśmy po to aby pomagać i kontrolować, czy wszystko działa tak jak powinno. Lubimy naszą pracę, daje wielkie możliwości rozwoju, poznania rynku i kontaktu z różnymi ludźmi. Zwłaszcza to ostatnie jest wyzwaniem. W związku z tym, że jesteśmy pierwszym kontaktem, to od nas wiele zależy.”

 

Poszukujesz pomocy w sprzedaży lub kupnie nieruchomości? U nas otrzymasz pomoc na najwyższym poziomie. Skontaktuj się z naszym biurem pod numerem – 58 558 53 53 lub wejdź na stronę www.tyszkiewicz.pl