Oskarowy film z nieruchomości

Gala 2018 (19)
Strona główna » Oskarowy film z nieruchomości

W ostatni piątek, wszyscy członkowie zespołu Tyszkiewicz Nieruchomości, mogli po raz kolejny świętować sukcesy podczas corocznej gali Podsumowania Roku. Na to cykliczne już wydarzenie czekamy zawsze z wielką niecierpliwością. Podczas gali wspominamy wszystkie akcje, w których braliśmy udział, w zabawny sposób przedstawiamy także fakty na temat naszego zespołu oraz, co najważniejsze, nagradzamy tych, którzy najbardziej zasłużyli się w danym roku zaangażowaniem i osiągnęli najlepsze wyniki. Poza tym, doceniamy także innowacyjne podejście do promocji ofert nieruchomości z naszego biura. W roku 2017 postawiliśmy na kreatywność.

Gala 2018 (45)

Kto wobec tego najbardziej zasłużył się w ubiegłym roku? Wyróżnionych osób było całe mnóstwo. Agentów nagrodziliśmy za ilość pobranych na wyłączność ofert, za współpracę międzydziałową, za świadome budowanie wizerunku swojego oraz firmy. Nagrody i podziękowania uzyskały także nasze najlepsze debiuty, dział HR, dział marketingu oraz osoby, które swoją codzienną pracą niewiarygodnie wspierają kadrę zarządzającą. Jak zawsze wyłoniliśmy także Złotą Piątkę agentów, którzy osiągnęli najwyższe obroty, kierownika roku, a także dział finansowy, który zawsze osiąga bardzo imponujące wyniki. W gronie laureatów znalazła się także osoba, która wykazała się największą kreatywnością i… talentem aktorskim. Był to nasz gdański agent Igor Yonekawa, którego film promujący ofertę mieszkania na sprzedaż w Sopocie, cieszył się wielką popularnością wśród naszych agentów i Klientów biura Tyszkiewicz Nieruchomości. Dzięki temu podczas Podsumowania Roku, Igor zdobył swojego pierwszego w życiu Oskara.

Gala 2018 (2)

Zapytaliśmy Igora, co zmotywowało go do podjęcia próby przedstawienia oferty w nieco niestandardowy sposób, jakim był film z jego udziałem, oraz dlaczego właśnie oferty w postaci wideo mają przyszłość na rynku nieruchomości.

Igor_blog

„Myślę, że odpowiedź na to pytanie warto zacząć od tego, że oferta z nawet bardzo dobrym opisem, zwykle przyciąga mniejszą uwagę, jeśli wraz z nią nie pojawią się świetne zdjęcia. Ludzie są wzrokowcami. Dobre fotografie lepiej oddają stan nieruchomości niż tekst. Moim zdaniem, warto jednak pójść o krok dalej i wykorzystać szerokie podejście i nowoczesne techniki. Do takich należy film. Pewnie wielu osobom poszukującym nieruchomości znane są wirtualne spacery. Oczywiście, nie jest to zła forma, jednak należy pamiętać, że czasem nie do końca się to sprawdza.

W przedstawieniu oferty nieruchomości, głównie chodzi o to, aby Klient poczuł emocje. Film z udziałem agenta daje zdecydowanie więcej możliwości niż wirtualny spacer, który jest w pewien sposób suchy i bez duszy. Do tego dochodzą także kwestie techniczne. Klienci niekiedy mają problemy z otworzeniem wirtualnego spaceru. Bardzo duża ilość osób do przeglądania ogłoszeń wykorzystuje swoje telefony, a tam czasami mogą czekać niemiłe niespodzianki, w postaci braku możliwości wyświetlenia niektórych rzeczy. Film, który można bez problemu załączyć na kanałach społecznościowych, czy stronach internetowych, jest łatwiejszy w odbiorze.

Kolejny punkt, moim zdaniem najważniejszy, to kreatywność i ucieczka poza przyjęte, niezmienne ramy, które tyczą się standardowych form ogłoszeń. Agent w filmie, ma większą dowolność i swobodę. Może przedstawić ofertę nieruchomości na swój indywidualny sposób. A jak wiadomo, ludzi do zakupu zwykle zachęca sprzedawca, a w mniejszym stopniu same składowe oferty. Poprzez film ze swoim udziałem, agent ma szansę już na wstępie nawiązać relację ze swoim potencjalnym Klientem i oddziaływać na niego w bardziej efektywny sposób. Dzięki temu zyskujemy także czas. Oglądając film, potencjalny nabywca, już bez potrzeby prezentacji jest w stanie stwierdzić czy mieszkanie bądź dom jest dla niego i czy czuje z nim tzw. „chemię”. Pamiętajmy także o tym, że największa grupa odbiorców kanałów społecznościowych oraz chętnych na zakup nowej nieruchomości to ludzie młodzi, w przedziale wiekowym od 20 do 40 lat. Wielokrotnie zbadano, że forma, która świetnie do nich przemawia to właśnie film. Dlaczego więc tego nie wykorzystać?”

unnamed

Liczymy, że w przyszłym roku, nominacji do naszych firmowych Oskarów będzie bardzo dużo. Zachęcamy agentów, do korzystania z nowych technologii i swojej kreatywności. Zawsze pędzimy do przodu i gonimy innowacje, dzięki temu nasze biuro Tyszkiewicz Nieruchomości tak prężnie działa na pomorskim rynku.

Zapraszamy do zapoznania się z pełną relacją oraz galerią zdjęć z Podsumowania Roku 2017. Zobaczcie, kto był najlepszy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *